Λύκειο Μολάων, ερευνητική εργασία για τα φωτοβολταϊκά. ___Συνεχίζουμε την προσπάθεια, που ξεκινήσαμε με την προηγούμενη εργασία, να εντάξουμε το blog στη δουλειά μας. ___Για την επικοινωνία, το συντονισμό, αλλά και την κατάκτηση αυτού του σπουδαίου εργαλείου, του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών της πληροφορικής.
22/03/2012
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην εβδομάδα αυτή η ομάδα μου και εγώ μελετήσαμε και υπολογίσαμε σε ποσοστά τα αποτελέσματα των ερωτημάτων, που είχαμε μοιράσει την προηγούμενη εβδομάδα στους μαθητές της Α' Λυκείου. Τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν σε ανάρτηση εδώ στο blog. Επίσης, προβληματιστήκαμε σχετικά με το πρόβλημα, όμως βρήκαμε κάποια αδιέξοδα. Γι' αυτό και στο επόμενο μάθημα θα το συζητήσουμε και με τον καθηγητή και με τα μέλη της ομάδας, ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε παρακάτω και αν καταφέρουμε να φτάσουμε στην λύση αυτού του προβλήματος.
ΟΜΑΔΑ Β'
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με τη σύνταξη ερωτηματολογίων προκειμένου να απαντηθούν από τους ιδιοκτήτες των φοτοβολταϊκών. Μέσα στο σαββατοκύριακο θα έχουμε τις απαντήσεις ώστε να τις παρουσιάσουμε την επόμενη φορά!
22/3/2012 Ομάδα Α'
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο μάθημα συνεχίσαμε τη μελέτη των ερωτηματολογίων και την εξαγωγή συμπερασμάτων. Όσον αφορά το πρόβλημα ,προβληματιστήκαμε αλλά αντιμετωπίσαμε κάποιες δυσκολίες. Θα προσπαθήσουμε να τις λύσουμε στο μάθημα με τη βοήθεια του καθηγητή μας. Σχετικά με τα ερωτηματολόγια ολοκληρώσαμε την εργασία μας τα αποτελέσματα της οποίας θα δημοσιευτούν με νέα ανάρτηση στο blog.
15\3\2012 Ομάδα Α'
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο μάθημα δημιουργήσαμε ερωτήματα και φτιάξαμε ερωτηματολόγια το οποίο και μοιράσαμε στα παιδιά των υπολοίπων project της πρώτης τάξης.
Εργασία: Βγάλαμε τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου και το σημειώσαμε για να βγάλουμε τα ποσοστά των απαντήσεων.
Αποτέλεσμα: Πρόοδος της εργασίας, αλλά εκκρεμεί και για την άλλη φορά που έχουμε μάθημα project.
22\3\2012
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάθημα : Μελέτη των ερωτηματολογίων και συμπέρασμα των ερωτήσεων που δόθηκαν στους μαθητές.
Εργασία : Γράψαμε της πληροφορίες από το ερωτηματολόγιο.
Διαδικασία : Ανάγνωση και σημειώσεις . Πρόοδος της εργασίας.
Ομάδα Α'
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά την διάρκεια των πασχαλινών διακοπών, κάναμε μία πρώτη προσέγγιση του προβλήματος, μετρώντας την θερμοκρασία του νερού με την βοήθεια του θερμομέτρου που μας προσφέρει ο ηλιακός θερμοσίφωνας και ο θερμοσίφωνας με το ρεύμα. Στο αυριανό μάθημα θα συζητήσουμε με την ομάδα για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας και να προσεγγίσουμε όσο μπορούμε την λύση του προβλήματος αυτού......
Ομάδα Α'
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην εβδομάδα αυτή, ύστερα από μία συνάντηση με τα μέλη της ομάδας καταφέραμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα από τις μετρήσεις που είχαμε κάνει σχετικά με το πρόβλημα. Στο αυριανό μάθημα θα τα συζητήσουμε πάλι με τον υπεύθυνο καθηγητή για να μας καθοδηγήσει και να μας δώσει επιπλέον πληροφορίες....