Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012

Ομάδα Α'                                              Ημερομηνία: 22/02/2012
Αφού χωριστήκαμε σε ομάδες και η καθεμία επέλεξε τα θέματά της, συζητήσαμε με τα μέλη της ομάδας για τα υποερωτήματα.
Η ομάδα μου αποτελείται από τον Αντώνη, την Αλεξία, την Βάσω, την Δώρα και τον Παναγιώτη και το θέμα μας προς διερεύνηση είναι η ηλιακή ενέργεια γενικά. Τα υποερωτήματα που συζητήσαμε είναι τα εξής:
  1. Τι είναι η ενέργεια;
  2. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα (αν υπάρχουν) της ηλιακής ενέργειας;    
  3. Πόση ενέργεια προσφέρει ο ήλιος; Με ποιο τρόπο μπορούμε να την βρούμε;
  4. Πόση ενέργεια χρειάζεται η γη από τον ήλιο και πόση από αλλού;
  5. Με ποια μέσα εκμεταλλευόμαστε την ηλιακή ενέργεια και πως  λειτουργούν;

Συντάκτης δημοσίευσης: Δώρα Ξαστερούλη

9 σχόλια:

  1. Στο μάθημα αναθέσαμε σε κάθε μέλος της ομάδας να ασχοληθεί ένα υποερώτημα. Μου ανατέθηκαν οι τρόποι με τους οποίους αξιοποιήθηκε η ηλιακή ενέργεια από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Μετά από συζήτηση με την ομάδα μου και από επαλήθευση των σκέψεών μου στο internet κατάφερα να ομαδοποιήσω τους τρόπους αυτούς και να βρω πληροφορίες για τον καθένα ξεχωριστά. Στην συνέχεια σκοπεύω να τους τοποθετήσω και σε χρονική σειρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο μάθημα συζητήσαμε με τον καθηγητή μας και διευκρινίσαμε όσο καλύτερα μπορούσαμε τις ένοιες της ενέργειας και της ισχύος και τις μονάδες μέτρησής τους. Μου ανατέθηκε η σύνταξη ενός κειμένου-περίληψης όσων είπαμε στο μάθημε για να το αναρτήσω στο blog αυτό. Αποτέλεσμα : Το κείμενο συντάχθηκε και αναρτήθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1/3/2012
    Στο μάθημα αναθέσαμε σε κάθε μέλος να ασχοληθεί με ένα συγκεκριμένο υποερώτημα. Το θέμα που διερεύνησα είναι "τι είναι ενέργεια και τι ηλιακή ενέργεια;" . Μελέτησα το ερώτημα και επαλήθευσα τις σκέψεις μου από το βιβλίο της β' γυμνασίου και από το internet. ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ: Βρήκα πληροφορίες για το ερώτημα. Στην συέχεια θα συντάξω ένα κείμενο με τις πληροφορίες που βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 8/3/2012
    Στο μάθημα διευκρινίσαμε τις έννοιες της ενέργειας και της ισχύος. Στο σπίτι συνέταξα το κείμενο με τις πληροφορίες που είχα βρει για την ενέργεια και την ηλιακή ενέργεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο μάθημα μιλήσαμε για το πρόβλημα και προσπαθήσαμε να διευκρινίσουμε ,στο πλαίσιο της ομάδας, τα σημεία που δεν καταλαβαίναμε. Στη συνέχεια ασχολήθηκα με το πρόβλημα και στο σπίτι και έφτασα σε κάποια αδιέξοδα και σε θέματα που δεν μπόρεσα να κατανοήσω επακριβώς. Για το λόγο αυτό έκανα τις ερωτήσεις μου εδώ, στο blog ,στην ενότητα του προβλήματος, και προς το παρόν είμαι στην αναμονή για τις απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο σπίτι μου προσπάθησα να βρω πληροφορίες σχετικά με την ερώτηση 'Πόση ενέργεια χρειάζεται η γη από τον ήλιο και πόση από αλλού;'. ΑΠΟΤEΛΕΣΜA: Βρήκα πληροφορίες για το ερώτημα μέσο του Internet στην εξής ιστοσελίδα: http://www.ea.gr/biblio/ST/13.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ και η ομάδα μου συντάξαμε ένα ερωτηματολόγιο και το μοιράσαμε στους μαθητές της Α'Λυκείου. Στο επόμενο μάθημα θα τα μοιράσουμε στην Β' και Γ'Λυκείου. Όταν τα μαζέψουμε όλα και τα συναθροίσουμε θα βγάλουμε ένα τελικό αποτέλεσμα, που θα μας βοηθήσει στην επίλυση κάποιων ερωτημάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 15/3/2012
    Βρήκαμε ερωτήματα και φτιάξαμε ερωτηματολόγια τα οποία και μοιράσαμε στα παιδιά από τα άλλα project. Στο σπίτι ανέλαβα τη μελέτη των ερωτηματολογίων για εξαγωγή πληροφοριών. Παρά την προσπάθεια μένει αρκετή δουλειά ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή